Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Συνεχίζουμε...

Καλησπέρα σε όλους!!!Τα πάντα καταγράφονται καθημερινά και ο κάθε επισκέπτης μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του.Όσο για το φίλο Νίκο που μου έστειλε e-mail απαντάω:φίλε Νίκο ελέγχεις όλες τις στήλες για τυχόν ανανεώσεις σε πονταρίσματα,αυτό το διάστημα που το πρόγραμμα είναι μαζεμένο δεν ανανεώνονται όλες οι στήλες εξάλου εγώ προβάλω τον τρόπο σκέψης μου και το παιχνίδι μου τίποτα παραπάνω.Κάποιες φορές τα στοιχειά τις τελευταίας στιγμής λαμβάνονται σοβαρά υπόψη και αναλόγως πράττω δηλαδή μπορεί να βρεις και ποντάρισμα 5 λεπτά πριν αρχίσει ο αγώνας.Συνήθως όμως είμαι στο skype με φίλους πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να ενημερωθείς πολύ πιο γρήγορα.Αυτά από μένα για τυχόν απορίες η οτιδήποτε άλλο μην διστάσεις.Κατά τις 15:30 τα πονταρίσματα μας Καλά να περνάτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου