Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Volume 1..(από Σάββατο)

Καλημέρα σε όλους τους φίλους και επισκέπτες του BetsLoader!!! Άπαξ και δεν ανοίξουν οι φάκελοι όλων των ομάδων(πράγμα χλωμό) ο Ηρακλής πέφτει σας το λέω ωμά και στεγνά η πραγματικότητα είναι αυτή τελειώνουμε με αυτό. Βγήκαν τα μαχαίρια στην λέσχη ο Άρης έχει χάσει επικοινωνιακά το παιχνίδι βγάζοντας την τρύπα των τεσσάρων εκατομμυρίων προς τα έξω.Δεν το περίμενα να έχει τέτοια εξέλιξη γιατί ο Άρης γνωρίζει πολύ καλά να κρατάει πληροφορίες τις οποίες δεν θέλει να βγουν προς τα έξω. Έχω πει ότι επικοινωνιακά ο Άρης δεν παίζεται και παίρνει άριστα όπως και στο θέμα marketing. Συμπέρασμα χάθηκε το δημοκρατικό πνεύμα και δεν υπάρχει διαφάνεια. Ουσιαστικά τι έγινε πείτε ότι είμαι διαχειριστής στην πολυκατοικία μου και τσιμπάω μαρούλι απο λογαριασμούς και τα συναφή, μετά από 2 χρόνια έρχεται αλλος διαχειριστής, έχετε την εντύπωση ότι δεν μπορώ να καταλάβω αν τσιμπάει και ο καινούργιος μαρουλάκι?? Όσο για τον Πάοκ και αγωνιστικά αλλά και εξ αγωνιστικά όλα είναι υπέρ του για την κατάκτηση της πρώτης θέσης των πλέι-οφ.Μια διαδικασία απαράδεκτη για μένα αλλά θα μου πεις τι είναι σωστό στην Ελλάδα για να είναι σωστό αυτό.Η πεναλτάρα για τον Παναθηναϊκό γιατί αβα βα???ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ.Στα στοιχηματικά τώρα πέρασε η δυαδούλα που δώσαμε και μας άφησε ένα μεροκοματάκι. Από αύριο ρίχνετε στην μάχη και ο διακριτικός μας βομβιστής. Καλό στοιχηματικό διήμερο σε όλους θα τα πούμε με τα πονταρίσματα μας(Σάββατο πλέον αφού είχαμε γενικό πρόβλημα) καλά που έχουμε και skype,fb καλά να περνάτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου