Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Άκουσα ΓΙΟΥΧΑ η μου φάνηκε χθες???

Diego Alejandro Arias τον ψάχνετε??? Άμα τον βρείτε στείλτε μου μήνυμα!!! Αυτόματος πιλότος πέρα βρέχει δεν αξίζει καν να συζητάμε για πράγματα οφθαλμοφανή!!34 βαθμούς Παόκια και παλέψτε με τις Καβάλες και βόλους(δεν έχω τίποτα με τις ομάδες αυτές και μου είναι αρκετά συμπαθής) Κοροϊδεύατε τον ΑΡΗ εε??Για τα υπόγεια για τις 40 μεταγραφές τον χρόνο.. για πρόβατα, σκυλιά, γατιά είδαμε τα δικά σας... Άκουσα γιούχα η μου φάνηκε χθες??? Γιατί ρε Παόκια πια ήταν η διαφορά με τις προηγούμενες αγωνιστικές?? Τουλάχιστον πάλι καλά που ξυπνήσατε!! Κουράστηκαν τα παλικάρια βρε από τις πολλές υποχρεώσεις... μήπως είναι απλήρωτοι...Για να χρεώνετε τις τουαλέτες τρελά ποσά και άμα πας παθαίνεις σύφιλη είχατε...για ακαδημίες είχατε που είναι τα ταλεντάκια σας??Τι να πούμε για την επιλογή παιχνιδιών για τις αόρατες μεταγραφές βρωμάει η δουλειά μάγκες και μύρισε από την αρχή της σεζόν. Υπάρχουν τόσα πολλά να σας πω σήμερα και είναι το μόνο εύκολο... Κοιτάξτε να δώσετε χαρά στον κόσμο που περιμένει Κύπελλο γιατί και μπορείτε και το δικαιούστε .. εάν παίξετε.. Το μόνο θετικό ήταν οι μάχιμοι για την διαμαρτυρία των παιδιών στην φυλακή τα αλλά όλα είναι παπατζηλίκια και μαρούλια..


Θα τα πούμε αργότερα με τα πονταρίσματα μας καλά να περνάτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου