Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Πόνεσαν τα μάτια μας...

Ακριβώς φίλοι μου δεν ξέρω για τα δικά σας τα μάτια τα δικά μου πάντως καταρράκτη έπιασαν!!Τι ήταν αυτό πάλι χθες??? Ότι ευχή δώσαμε για πραγματικό ποδόσφαιρο με όλη την σημασία της λέξης στράφι πήγε. Όταν τελείωσε ο αγώνας προσπαθούσα να θυμηθώ κάποιες φάσεις .. δεν μου ερχόταν τίποτα.. ΘΟΛΟΥΡΑ ΜΙΛΑΜΕ!! Πάνω από 150 λάθη συνολικά??Ναι καλά διαβάζετε όταν το είδα και εγώ γελούσα!Λα μπο μπο νέρα βάψιμο, -κουνιούνται-
ρε Αι στα δια λα ξεφτιλίκια!!Το μόνο που πραγματικά αξίζει να επισημάνω είναι το όνομα που λέγεται
Κοντρέρας είναι τιμή που παίζει στα ελληνικά γήπεδα και αυτό το αποδεικνύει το ήθος του ο επαγγελματισμός του ιδίως στην ψυχολογική κατάσταση που βρίσκεται..Τα σέβη μου!!


-Ανέβηκαν τα πονταρίσματα μας για σήμερα καλή τύχη σε όλους..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου